Συχνές ερωτήσεις

  Πως μπορώ να αποκτήσω τον κατάλογο;

Μπορείτε να καλέσετε στο 210 270 6080 (για Ελλάδα) ή στο 22 210 899 (για Κύπρο) για να δώσετε τα στοιχεία σας ή μπορείτε να ζητήσετε τον κατάλογο μέσω της ιστοσελίδας μας. Τα αιτήματα καταλόγων αποστέλλονται στους πελάτες μας δωρεάν, περίπου μία φορά τον μήνα.

  Με ποιο τρόπο θα παραλάβω τον κατάλογο ή τα προϊόντα που έχω παραγγείλει;

Θα τα παραλάβετε μέσω ταχυδρομείου ή courier. Για τη σωστή και γρήγορη εξυπηρέτησή σας θα πρέπει να μας έχετε γνωστοποιήσει τη πλήρη διεύθυνσή σας, καθώς και οποιοδήποτε άλλο στοιχείο κρίνετε ότι είναι απαραίτητο (όροφος, γραφείο κτλ.). Σημαντικό είναι να διαθέτουμε και τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου σας ή ενός δεύτερου σταθερού τηλεφώνου (πχ εργασίας).

  Θα χρεωθώ έξοδα αποστολής;

Τα έξοδα αποστολής και συσκευασίας είναι:

Για αποστολές στην Ελλάδα με αντικατβολή ή Paypal €7,90
Για αποστολές στην Ελλάδα με πιστωτική κάρτα €6,70
Για παραλαβές από επιλεγμένα καταστήματα δεν πληρώνετε έξοδα αποστολής 

Για αποστολές στην Κύπρο 9,70 €

  Πώς μπορώ να παραγγείλω;

Μπορείτε να κάνετε τις αγορές σας μέσα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, επωφελούμενοι από τις αποκλειστικές προσφορές μας και την πολύ μεγάλη ποικιλία
Εναλλακτικά μπορείτε να μας στείλετε την παραγγελία σας:
- Με e-mail στο info@bonprix.gr
- Mε fax στο 210 271 42 25 (για Ελλάδα και Κύπρο)
- Τηλεφωνικά στο 210 270 60 80 (για Ελλάδα) ή στο 22 210 899 (για Κύπρο), όλο το 24ωρο.
- Mε ταχυδρομείο:
ΤΗΛΕΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Α.Ε. Τ.Θ. 53500, Τ.Κ. 142 10 Ν.ΙΩΝΙΑ.

  Ποια στοιχεία χρειάζονται για να κάνω τηλεφωνικά την παραγγελία μου;

Για τη γρήγορη εξυπηρέτησή σας θα πρέπει να μας πείτε τη σελίδα, την εικόνα και τους κωδικούς των προϊόντων που θέλετε να παραγγείλετε, το μέγεθος και την ποσότητα που επιθυμείτε.

  Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου όπου επιθυμώ;

Βεβαίως! Απλά πρέπει να μας το ζητήσετε εγκαίρως ώστε να δρομολογηθεί η όποια αλλαγή διεύθυνσης παραλαβής.

  Πώς θα βρω το μέγεθός μου;

Συμβουλευτείτε τον πίνακα μεγεθών, είναι σημαντικό να ΜΕΤΡΗΘΕΙΤΕ. Κρατήστε τη μεζούρα καλά πάνω στο σώμα, είναι καλύτερα και με τη βοήθεια μιας φίλης. Αν είστε μεταξύ δυο μεγεθών, επιλέξτε το μικρότερο, ιδίως αν επιθυμείτε η φόρμα του ρούχου να είναι εφαρμοστή. Για οποιαδήποτε τυχόν απορία τηλεφωνήστε μας.

  Πώς θα πληρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας με αντικαταβολή, με πιστωτική κάρτα ή μέσω paypal (δεκτές γίνονται όλες οι πιστωτικές κάρτες VISA και MASTERCARD).

  Σε πόσο καιρό θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Όλα τα διαθέσιμα είδη της παραγγελίας σας έρχονται απευθείας από την Ιταλία σε περίπου 7-10 ημέρες. Και αμέσως μετά τον έλεγχο στο κέντρο διαχείρισης, σας παραδίδονται μέσω courier.

  Γιατί δεν παρέλαβα το σύνολο της παραγγελίας μου; Εάν παραλάβω τα προϊόντα μου τμηματικά θα πληρώσω επιπρόσθετα έξοδα αποστολής και συσκευασίας;

Για τα είδη που δεν είναι άμεσα διαθέσιμα χρειάζεται λίγος χρόνος για να ανανεωθούν τα αποθέματα της εταιρείας. Η εταιρεία κάνει ό,τι είναι δυνατόν για να σας στείλουμε και τα υπόλοιπα είδη το συντομότερο. Βεβαίως, από τη στιγμή που παραλαμβάνετε την παραγγελία σας τμηματικά, χρεώνεστε έξοδα αποστολής μόνο για την αποστολή του πρώτου μέρους της παραγγελίας σας.

  Ποια είναι η προέλευση των ρούχων του bon prix;

Οι προμηθευτές μας εδρεύουν σε διάφορες χώρες του κόσμου, και βεβαίως τηρούν απαραίτητα τους κανόνες του Διεθνούς Οργανισμού Εργασίας, Οι πρώτες ύλες που επιλέγουμε υφίστανται όλους τους ελέγχους υφασμάτων βάσει των διεθνών προδιαγραφών. Τα μοντέλα μας είναι τα τοπ της μόδας και σας προτείνουμε πάντα τις νέες τάσεις της μόδας για τη γκαρνταρόμπα σας! Τα είδη bon prix και οι προμηθευτές μας, επιλέγονται από όλο τον κόσμο με στόχο την εγγυημένη ποιότητα των ρούχων και τις εξαιρετικά οικονομικές τιμές.

  Εάν δεν μου αρέσει κάποιο προϊόν μπορώ να το επιστρέψω; Ποια είναι η διαδικασία επιστροφής;

Μπορείτε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση (παραγγελία), εντός 14 ημερών από την παράδοση των αγαθών και να μας επιστρέψετε όλα τα αγαθά της παραγγελίας, με δικά σας έξοδα, εντός 14 ημερών από την ημέρα που μας δηλώσατε ότι υπαναχωρείτε (μέσω email, τηλεφώνου ή δελτίου επιστροφής). Παρακαλούμε διατηρείστε την απόδειξη επιστροφής.


Εμείς, εντός 14 ημερών από τότε που ενημερωθήκαμε για την υπαναχώρηση θα σας επιστρέψουμε όλα τα χρήματα που λάβαμε (συμπεριλαμβανομένων, κατά περίπτωση, των εξόδων αποστολής), με πίστωση της πιστωτικής σας κάρτας, αν την χρησιμοποιήσατε, ή με επιταγή ημέρας που θα σας σταλεί ταχυδρομικά. Δικαιούμαστε να παρακρατήσουμε την επιστροφή των χρημάτων μέχρι να παραλάβουμε τα αγαθά ή να λάβουμε απόδειξη της επιστροφής αυτών (όποιο συμβεί πρώτο).


Φέρετε ευθύνη για μείωση της αξίας των αγαθών λόγω χειρισμού μη απαραίτητου για τη δοκιμή τους. Το αγαθό πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και σε άριστη κατάσταση. Δεν επιστρέφονται αποσφραγισμένα αγαθά μη κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους υγιεινής (πχ καλλυντικά) και αποσφραγισμένοι φορείς οπτικοακουστικών εγγραφών και λογισμικού (CD, DVD κλπ).

Μπορείτε, εντός 14 ημερών από την παράδοση των αγαθών, να αντικαταστήσετε οποιοδήποτε αγαθό της παραγγελίας με άλλο αγαθό χωρίς να χρεωθείτε με νέα έξοδα αποστολής.

 

Παρακαλούμε στείλτε την επιστροφή σας προς:

Τηλεμάρκετινγκ Α.Ε.

Δ. Σολωμού 56 14234 Νέα Ιωνία

Παρακαλούμε εσωκλείστε στο δέμα το δελτίο υπαναχώρησης ή σημείωμα με τα στοιχεία που δηλώσατε κατά την παραγγελία (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, τηλέφωνο, email) και οδηγίες για επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση με άλλο είδος.

Πατήστε εδώ για να τυπώσετε το Δελτίο Υπαναχώρησης

Προτεινόμενη Υπηρεσία Επιστροφής

 

 

Για Ελλάδα: Μπορείτε, αν επιθυμείτε, να παραδώσετε τα αγαθά στην ACS, χωρίς να πληρώσετε και θα παρακρατήσουμε το κόστος αποστολής (3,90 € έως 2 κιλά συν 0,60 € για κάθε επιπλέον κιλό) από την αξία της επιστροφής.

 

Για Κύπρο: Μπορείτε, αν επιθυμείτε, να καλέστε την ACS Κύπρου στο 77 777 227 και να ενημερωθείτε για το πλησιέστερο κατάστημα ACS όπου μπορείτε να δώσετε το επιστρεφόμενο δέμα (κόστος 2€ έως 5 κιλά) ή ζητήστε να το παραλάβουν από τον χώρο σας με την υπηρεσία ACS D2D (κόστος 3,6€ έως 5 κιλά)

  Πώς θα πάρω πίσω την αξία του είδους που επιστρέφω;

Για Ελλάδα:

α) Με επιταγή τραπέζης της Εθνικής τράπεζας. Την επιταγή θα την παραλάβετε με απλή αλληλογραφία και μπορείτε να την εισπράξετε σε οποιοδήποτε κατάστημα της Εθνικής. Επίσης μπορείτε να πάτε στην τράπεζα στην οποία έχετε λογαριασμό και να την καταθέσετε στο λογαριασμό σας.

β) Με επιστροφή στην πιστωτική σας κάρτα, εφόσον η αγορά έχει γίνει με πιστωτική κάρτα.

Για Κύπρο:

α) Μέσω ACS Courier, αν η παραγγελία πληρώθηκε με αντικαταβολή

β) Με επιστροφή στην πιστωτική σας κάρτα, εφόσον η αγορά έχει γίνει με πιστωτική κάρτα.


Η επιστροφή χρημάτων γίνεται στο όνομα του πελάτη που πραγματοποίησε την αρχική αγορά. Είναι σημαντικό λοιπόν τα στοιχεία που δίνετε κατά την παραγγελία σας να είναι πλήρη και ίδια με αυτά που αναγράφονται στην ταυτότητά σας.

  Ποιες χώρες εξυπηρετείτε;

Εξυπηρετούμε Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία.

  Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με τον bonprix;

Εάν χρειάζεστε περισσότερη βοήθεια, είμαστε στη διάθεσή σας 24 ώρες τη μέρα στα τηλέφωνα 210 270 60 80 (για Ελλάδα), 22 210 899 (για Κύπρο)


Αν επιθυμείτε να μας στείλετε email πατήστε «Επικοινωνία» στο κάτω μέρος.

  Γιατί δεν εμφανίζονται κάποιες επιλογές χρωμάτων στα προϊόντα;

Στο ηλεκτρονικό κατάστημα εμφανίζονται καθημερινά τα προϊόντα στα οποία υπάρχουν αποθέματα. Μόλις ένα είδος ή κάποιο χρώμα εξαντληθούν ή εμφανίσουν προσωρινή έλλειψη, δεν παρουσιάζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα.